دانلود ترانه غوغای مردمکش داریوش
نوشته شده توسط : امیرحسین

برای من که در بندم چه اندوه آوری ای تن

فراز وحشت داری،فرود خنجری ای تن

 

غم آزادگی دارم

به تن دلبستگی تا کی؟

به من بخشیده دلتنگی،شکستن های پی در پی

 

درین غوغای مردمکش

درین شهر به خون خفتن

خوشا در چنگ شب مردن

ولی از مرگ شب گفتن

 

چرا تن زنده و عاشق کنار مرگ فرسودن

چرا دلتنگ آزادی،گرفتار قفس بودن

قفس بشکن که بیزارم از آب و دان در زندان

خوشا پرواز ما حتی به باغ خشک بی باران

 

درین غوغای مردمکش

درین شهر به خون خفتن

خوشا در چنگ شب مردن

ولی از مرگ شب گفتن

 

در آوار شب و دشنه چکد از قلب من خونها

که می بینم من عاشق ،چه ماری خفته در محراب

خوشا از بند تن رستن پی آزادی انسان

نمی ترسم من از بخشش که اینک سر که اینک جان

 

درین غوغای مردمکش

درین شهر به خون خفتن

خوشا در چنگ شب مردن

ولی از مرگ شب گفتن

 

اگر پیرم،اگر برنا اگر برنای دل پیرم

به راه خیل جان بر کف که میمیرند

اگر سر خورده از خویشم،من مغرور دشمن شاد

برای فتح شهر خون تو را کم دارم ای فریاد

 

درین غوغای مردمکش

درین شهر به خون خفتن

خوشا در چنگ شب مردن

ولی از مرگ شب گفتن

 

 

برای دانلود ترانه اینجا کلیک کنید.

 

 





:: موضوعات مرتبط: داریوش(14) , ,
:: بازدید از این مطلب : 7180
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: